februar 03, 2013

Jeg er i live!

Det siste året har rett og slett flydd fra meg, det går med mye tid til reising til og fra jobb og barnehage, og jeg har glemt å legge ut de få kortene jeg har laget det siste året.. 

Her kommer det første jeg lagde i 2012 - et konfirmasjonskort til en flott nevø :) Teksten inni er pop-up.
Prøvde meg på brunoransje og grønne farger, det er ikke farger jeg bruker mye - men det er gøy å prøve noe nytt. Teksten som står inni kortet er utdrag fra en sang av "Admiral P" - sangen heter "Gjør så godt du kan". Syntes det var en morsom vri på et konfirmasjonskort, det står jo alltid så alvorlige og dype tekster på dem.. 

Materialliste - Bazzill, mønsterark som er kjøpt for mange år siden, Kenny K digistamp, noen brads, og en eller annen nedlastet font. Motivet er farget med Promarkers, selvfølgelig.




I AM ALIVE!

This last year was over so soon - I use a lot of time travelling from home to work to kindergarden etc, and I completely forgot to update this blog with the cards I made...

Here´s the first one from 2012 - a cards for my nephews confirmation :) The text inside is a pop-up. I used some brown-orange and green colours, which I usually don´t - but it´s quite fun to try something else. The text inside is a verse from a song by "Admiral P" - it´s called "Gjør så godt du kan". ("Do the best you can") I thought it was a fun twist on a confirmationcard, because it´s always so serious texts in those cards.

Materials - Bazzill, patterned paper bought many years ago, Kenny K digistamp, some brads, and a font  I´ve downloaded. The digistamp is coloured with Promarkers, of course. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar