september 06, 2011

Ny utfordring - new challenge

En ny utfordring på gang, og nå har jeg jo fått smaken på det siden jeg vant første gangen jeg deltok, hehe! Kortet jeg legger ut nå er for Utfordring nummer 8 hos Papiravisen - "Anything goes" :)

Digistempel fra Kenny K (å, så overraska, haha!), farget med Promarkers, Stickles fra Ranger og Liquid Pearls. Denne gangen har jeg prøvd meg på en annen hudfarge på dama - ikke dum den heller!


It's time to participate in a new challenge! I've had a taste of winning, you know! Haha :) This card is for the challenge number 8 at Papiravisen  "Anything goes". 
Digistamps from Kenny K (oh, how surprising, haha!), coloured with Promarkers, Stickles from Ranger and Liquid Pearls. This time I was testing another colour for the lady's skin - liked this too :) 

13 kommentarer:

  1. Skal si du har kommet i gang her nå! ;)

    Og litt dristig motiv her... hehe... ;)
    Synes det var stilig!

    Har du gått for litt mørkere hudfarger her?
    synes absolutt de funka i vertfall.

    SvarSlett
  2. Wow... stilig.
    Takk for at du deltar hos Papiravisen.

    SvarSlett
  3. Takk :)
    Ja, Maja, har gått for litt mørkere hudfarger.

    SvarSlett
  4. Så stilig! Det var noen skikkelig kule stempler gitt. Gratulerer med seieren på det andre kortet!! Klem

    SvarSlett
  5. knalltøft! jentene til kennyK er bare herlige, og kortet ble røft!
    takk for at du er med hos papiravisen,

    klem fra Laila

    SvarSlett
  6. Et tøfft kort med dertil stempeltrykk. Tusen takk for at du deltar hos oss i Papiravisen :D

    SvarSlett
  7. Wow!! Kult kort og definitivt noe annet enn de søøte stempeltrykka som florerer rundt om... ;-)

    SvarSlett
  8. Så stilig kort.
    Tusen takk for at du deltar hos Papiravisen.

    SvarSlett
  9. Tusen takk alle sammen :)
    Ja, Pauline, jeg må innrømme jeg er ganske lei av de sukkersøte kortene rundt omkring, hehe! Så da blir det litt rake motsetningen ;-)

    SvarSlett
  10. Så stilig kort.
    Takk for at du deltar hos Papiravisen.

    Klem fra Merethe

    SvarSlett
  11. Kjempe stilig kort! KenneK er en favoritt

    SvarSlett
  12. Stilig kort, flott fargelagt stempeltrykk!

    SvarSlett
  13. Stilig kort! Takk for at du deltar hos Papiravisen!

    SvarSlett