september 06, 2011

Tid til overs..

Jeg har en del tid til overs nå om dagen, noe jeg normalt sett ikke har - så da har jeg fått laget noen kort til. Har ikke vært overivrig på kortene i seg selv egentlig, mest øver meg på å farge med Promarkers. Har jo ikke holdt på med det så lenge.
Her er et par nye kort. Stempler fra Kenny K (har dilla om dagen), farget med Promarkers. Mønsterarkene var med i gratispakke fra et engelsk scrappemagasin jeg kjøpte for en stund tilbake :) Veldig enkle kort, da. Som sagt har jeg vært mer opptatt av fargingen på stempeltrykkene enn oppsettet på kortene denne gangen.



I have som sparetime these days, which I normallt don't, - so I've made a couple of cards. I have mostly been practicing colouring with Promarkers, because I haven't done that a lot. I am quite an amateur with Promarkers actually :)
The digistamps are from Kenny K (I have the craze for them!), and coloured with Promarkers as already said. The patterned sheets were included in a free package fron an English magazine which I bought a while ago :) 
The cards are very simple. As I said, I have been more interested in the colouring than making the layout of the cards this time. 

3 kommentarer:

  1. Dette ble veldig fargerikt og flott;) Likte spesielt kort nr 2 med rammen;) Flink med tusjene er du blitt og;) Skikkelig racer;) Klem Bettina

    SvarSlett
  2. Så flink du er til å fargelegge!

    Blir utrolig flotte! ;)

    SvarSlett
  3. Stilige og fargerike kort :-)

    SvarSlett